söndag 6 juni 2010

Nytt PB 6,1Kg









Idag va det fisketur med min tjej Emma & Mikael det blev gös för oss alla.
Emma som vägrat ta i fisk i hela sitt liv gjorde det i dag för första gången men hon va väldigt rädd.
Det blev även en gädda & abborre för Mikael.
För mig blev det en gös på 4,4kg som jag tyckte va helt okej tills jag fick på något som jag trodde va en stor gädda som inte ville lämna botten men till sist fick jag pumpat upp den till ytan och då börja benen och armarna skaka jag hade fått gös frossa.
Så nu har man nytt PB 6,1Kg
Weeeeeeeeeeee :)

4 kommentarer:

  1. Får gratulera till det nya PB & en riktigt fin gös.

    SvaraRadera
  2. Tackar tackar Bellmyr

    SvaraRadera
  3. Fy fan va fint, snyggt jobbat och återigen ett stort jävla grattis!!!! (Men ta av dig brillorna nästa gång hårding;))

    SvaraRadera
  4. Ja jag ska tänka på de men jag har ju så ont av solen :( mina ögon vill inte ha ljus

    SvaraRadera