torsdag 19 augusti 2010

Regnkläder till Ekolodet

Nu har jag haft för mycket tid över så jag har gjort en keps till mitt ekolod.
Alla Vet ju hur svårt det är att se bilden när det är massa regndroppar på skärmen
men det har jag löst nu.
Jag och Mikael va ute här om dan och då regna det som bara den men skärmen klara sig under sitt nya regnställ.

Men jag har gjort ett nytt nu med lite mer skydd på sidorna se det på bild längst ner. går att fälla upp och ner hur man vill utan att lossa på skruvarna

Fisket va väldigt dåligt för det blåste så mycket så det va svårt att få båten att ligga still.


Gammla


Nya (Ska fixas lite mer med de)

4 kommentarer:

  1. Hej det ser Väldigt bra ut du kan inte tänka dig att göra ett till mig du får så klart pengar för det?
    Jag har själv glasögon så jag får ju dubbelt så mycket regndroppar och jag vet hur svårt det kan va att se bågarna då. Hör gärna av dig om du har tid och lust att göra ett skydd till mig

    Mvh Stefan Svensson

    SvaraRadera
  2. Hej Klart jag kan göra ett till dig nu när jag vet hur man gör har du ett HDS-5 så är det inga problem

    Mvh NoFx

    SvaraRadera
  3. Nej jag har ett Lowrance Elite-5x

    SvaraRadera
  4. okej då blir det svårt för jag kör ju dom efter formen på mitt HDS5 och sen kan du ju inte fästa ditt jag fäster ju mitt med skruvarna på sidan och Elite-5x har väl ett snabbfäste som man sätter ner lodet i ?

    SvaraRadera