torsdag 23 september 2010

Lyckat gästfiske


Igår ringde Eric mig och fråga om jag vill åka med ut i hans båt på ett göspass och självklart ville jag de.

Eric åkte ut vid 10 tiden och jag kom vid 12 tiden efter som jag fick jobba lite på förmiddagen och då hade Eric set lite fisk och haft några hugg men inget upp i båten.

Och då kom tanken igen denna sjön är nästan död för så dåligt fiske som jag haft sista tiden men som tur va så blev det bara en tanke för fisk fick vi nästan på en gång inga jätte fiskar men runt 2kg.

Sen blev det grillning på en utav öarna och Eric fick fixa lite nya Stingers.
Efter det prova vi lyckan men det va segt en och annan gös här och där men mest smått så vi bestämde oss för ett ställe till sen va det dax för hemgång och givetvis fick eric en väldigt finn gös där. Det blev ett tio tal gös och jag hoppas lyckan har vänt för mig nu igen

Ps Bilderna på fiskarna tog vi med Eric`s kamera och han har ju dator problem så jag har inte fått några bilder på dom.


Tackar Eric Från Piscatus för en väldigt trevlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar